Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2009 19:48 - Премиерата на Мамас и Любара в снимки, срещата и още нещо...
Автор: neslanchice Категория: Изкуство   
Прочетен: 6334 Коментари: 21 Гласове:
16

Последна промяна: 23.11.2009 19:49


 
Залата на читалище "Хайтов", петък вечер. В 18.30 няма вече места за сядане. А желаещите да присъстват продължават да идват. Мамас и Любара имат много приятели, а изкуството им - искрени почитатели.

Преди момента, в който започва премиерата, пред читалището са се събрали много хора. Интересно е. Реалността просто не е виртуална... Срещите и разговорите с "виртуални" приятели - а такива видях наживо доста, са не просто вълнуващи. И ако не бях там, щях да съжалявам.

Тук е мястото да кажа, че съм впечатлена от списанието "Свободни поети в blog.bg", което всички присъстващи получиха от Качак. Надмина очакванията ми просто - и по съдържание, и по изработка. Хората, "виновни" за реализирането му, заслужават поздравления.

С няколко думи за премиерата - две книги, много различни и много хубави.
"Аз, времето и другите неща" на Слава Ангелова и "Лодки през зимата" на Любомир Николов. Авторите са познати тук и не само тук, четени и обичани, за което - доказателства - колкото искаш :-) Емоционална и също позната водеща - Ади.

Ето няколко снимки от премиерата.

image

image

image

image

Слава и Любо дълго раздаваха автографи...

image

image

image

image

image

Хейли, която поздрави баба по микрофона с нейно стихотворение. Истинска актриса!

image

image

След премиерата...

image

... едно "случване", което, ако не бях видяла с очите си, нямаше да повярвам - valsodar, reffina, mileidi и cefulesteven - не просто на едно място, а пред заведението, където седяхме и разговаряхме на една маса :)))

Това е от мен. Много хубаво изживяване :)))

А вие, ако имате възможност, идете на премиерата в сряда вечер. Уверявам ви - няма да съжалявате...



Гласувай:
16



1. iliada - Ето ,че надникнах тук
23.11.2009 19:54
и вече наполовина любопиството ми е задоволено!Остяаналите 50 % -като се видим!:)
Поздравления за постинга Иле!:)
цитирай
2. neslanchice - Благодаря ти. Малко накратко, но ...
23.11.2009 19:56
Благодаря ти. Малко накратко, но все пак е нещо :))) Поздрави, Иле! ;)
цитирай
3. miaa - Прекрасно е Neslanchice. Жалко, че ...
23.11.2009 19:58
Прекрасно е Neslanchice.Жалко , че не успях да се запозная с много от вас. Надявам се на следващата среща.Хубава вечер.
цитирай
4. neslanchice - 3. miaa,
23.11.2009 20:00
и аз се надявам :-) Хубава вечер и на теб!
цитирай
5. bovari - Много е драго да ви види човек.
23.11.2009 20:14
Като знаем повода и главните виновници, не е нужно изобщо да четем бележки:))) достатъчни са само усмивките ви-много сте истински, всички!




цитирай
6. veninski - Поздравления за "виновни...
23.11.2009 20:26
Поздравления за "виновниците" - те си го заслужават!
А за теб - адмирации! Че ме правиш свидетел на събитието, на което много исках да присъствам...
Поздрави от Родопите!
цитирай
7. cefulesteven - Прекрасно е Neslanchice. Жалко, че ...
23.11.2009 20:53
miaa написа:
Прекрасно е Neslanchice.Жалко , че не успях да се запозная с много от вас. Надявам се на следващата среща.Хубава вечер.


Миаа, надявам се да има скоро и такава:)))


цитирай
8. cefulesteven - Писах го, пак ще го пиша: Професи...
23.11.2009 20:54
Писах го, пак ще го пиша: Професионалиста си е професионалист! Знаеш как да предадеш едно събитие.

Страшно сладко е!!!
цитирай
9. mamas - Благодаря, мила!
23.11.2009 21:02
Това са първите снимки, които виждам. Ще си ги сваля за спомен.
И още веднъж благодаря - че бяхте там и съпреживяхте вълнението ми.
Обичам ви!
цитирай
10. reffina - По- начесто, викам аз, по - начесто ...
23.11.2009 21:23
По- начесто, викам аз, по - начесто да са тези сбирки!
Иле, много хубаво си изкарах с вас - и глътка ми вървеше и мохабета си бе на ниво!
Поздрави!
цитирай
11. cefulesteven - Това са първите снимки, които ви...
23.11.2009 21:25
mamas написа:
Това са първите снимки, които виждам. Ще си ги сваля за спомен.
И още веднъж благодаря - че бяхте там и съпреживяхте вълнението ми.
Обичам ви!


Хей и аз пуснах:)

"Впечатленията от премиера в навечерието на деня на христианското семейство"

Мамааааас:)))

Писах за теб!!!
цитирай
12. neslanchice - Благодаря :)))
24.11.2009 13:41
bovari написа:
Като знаем повода и главните виновници, не е нужно изобщо да четем бележки:))) достатъчни са само усмивките ви-много сте истински, всички!





цитирай
13. neslanchice - Заслужават си го :-) Благодаря и поздрави на теб и Родопите!
24.11.2009 13:41
veninski написа:
Поздравления за "виновниците" - те си го заслужават!
А за теб - адмирации! Че ме правиш свидетел на събитието, на което много исках да присъствам...
Поздрави от Родопите!

цитирай
14. neslanchice - Както го усещам, Стеф :-)
24.11.2009 13:42
cefulesteven написа:
Писах го, пак ще го пиша: Професионалиста си е професионалист! Знаеш как да предадеш едно събитие.

Страшно сладко е!!!

цитирай
15. neslanchice - Удоволствие беше да сме там! Прегръдки :)))
24.11.2009 13:44
mamas написа:
Това са първите снимки, които виждам. Ще си ги сваля за спомен.
И още веднъж благодаря - че бяхте там и съпреживяхте вълнението ми.
Обичам ви!


Голяма сладурана е Хейли :)))
цитирай
16. neslanchice - Айде де :) По-начесто е по-добре, Ренка :)))
24.11.2009 13:45
reffina написа:
По- начесто, викам аз, по - начесто да са тези сбирки!
Иле, много хубаво си изкарах с вас - и глътка ми вървеше и мохабета си бе на ниво!
Поздрави!

цитирай
17. lubara - Поздрави, слънчице !
24.11.2009 20:44
Милейди, а това усмихнато момиче между мен и Валсодар, кое е! каза ми, ама нали съм дъртофел!
цитирай
18. neslanchice - :))) hikari е усмихнатото добро същество.
24.11.2009 23:19
lubara написа:
Милейди, а това усмихнато момиче между мен и Валсодар, кое е! каза ми, ама нали съм дъртофел!


Неее, не съм съгласна с последното :) Поздрави!
цитирай
19. cefulesteven - Милейди, а това усмихнато момиче ...
25.11.2009 07:44
lubara написа:
Милейди, а това усмихнато момиче между мен и Валсодар, кое е! каза ми, ама нали съм дъртофел!


Ели, Ели е. Никнейма й е Хикари. Истинско доказателство, че интелектуализма не ни пречи да бъдем сияйни, както се опитват да внушат някои проповедници на лекомислието.
цитирай
20. lubara - Здрасти, Стеф. Разбрах го отнякъде ...
25.11.2009 07:53
Здрасти, Стеф. Разбрах го отнякъде преди малко, виж, забравих от къде.
Хубав ден, Стефо и Слънчице !
цитирай
21. neslanchice - lubara,
25.11.2009 07:54
много да е хубав и твоят ден!
Поздрави :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816873
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13779
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930