Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2009 19:44 - ДА! За "Цветните фантазии и още нещо..." на iliada
Автор: neslanchice Категория: Изкуство   
Прочетен: 8600 Коментари: 21 Гласове:
20

Последна промяна: 11.12.2009 14:08



Усещането е...
розово - като ягоди със сметана, свещи и пенливо вино,
синьо - като омагьосаното лято, криещо в себе си тайни и спомени,
оранжево - като небето, прегърнало последните лъчи на слънцето,
лилаво - като най-лунната нощ и най-пълното щастие,
червено - като огън, страст, ... 
и още нещо...

Още много, много неща...

Тя е
Илиана Димитрова.
Снимките, които следват, са от откриването на третата й самостоятелна изложба, която може да видите в Плевен, в Общинската галерия, до края на месеца.

Всичко около нея е красиво - за сетивата и за душата. Тя самата излъчва толкова красота и позитивизъм, че трудно можеш да се въздържиш да не я прегърнеш и да не си все усмихнат дълго след това. Картините й са не просто цветни фантазии, те те поглъщат и разтварят в красота.

Ето краткият ми репортаж от мястото на събитието :-)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
 
Илиана казва, че тези картини са израз на новите й търсения.
А според мен тези "Цветни фантазии и още нещо..." са част от същността й, много сполучливи като въздействие, изработени с интересна и впечатляваща техника. Обединени топло и слънчево цветно, с индивидуално излъчване и стил. И невероятно красиви. Не съм критик и не се опитвам да бъда. Просто така ги усетих.
И съм щастлива, че отидох в препълнената галерия. И ще отида пак - да разгледам на спокойствие, без щракащи фотоапарати, безброй усмихнати хора с букети и официалности.
Щастлива съм, че я познавам!



И още - при Лотос :)
"За да намерите верния път към мечтите,
облечете душата си в розово" - ТУК.






Тагове:   Плевен,   изложба,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - А, аз нямаше защо да се чудя, защо ми ...
10.12.2009 19:47
А, аз нямаше защо да се чудя, защо ми вдъхновено и цветно, днес. Нали бях с теб, като усещане:)))

Било е прекрасно.

Прегръдки и за двете.
цитирай
2. neslanchice - Да, Стеф :)))
10.12.2009 19:52
Много хубава е изложбата.
И за теб прегръдки :)))
цитирай
3. priqtel12 - Благодаря, че ни разказа!
10.12.2009 20:07
Явно е било вълнуващо......и много цветно....не съм се съмнявала....Надявам се да успея да ги разгледам!
Късмет и нови творчески успехи на Илиана, а на теб много усмивки- с благодарност за споделените мигове, за това, че ни направи съпричастни!!!
цитирай
4. hel - Благодаря за този постинг! Много ...
10.12.2009 20:16
Благодаря за този постинг!
Много харесвам цветните фантазии на Елиана.
Много сте хубави на последните две снимки!
Поздрав и на двете!
цитирай
5. anastasiia - На това му се казва експресен репортаж!...:)
10.12.2009 20:27
При това тоооолкова красив..., изпълнен с пъстрота и естетика!...:)
А Илиана..., самата тя, искри, излъчва, пъстрее...:)
Прекрасни снимки!:)
Благодаря...
Прегръдка от Пловдив...:)
цитирай
6. bobsun123 - Хубава изложба с прекрасни картини на Илияна!
10.12.2009 20:41
Това са наистина прекрасни моменти за нея, за теб!Хубава вечер!)
цитирай
7. veninski - Поздравления и за двете!
10.12.2009 21:05
Поздравления и за двете!
цитирай
8. diso - :))
10.12.2009 21:16
Много е слънчево!
цитирай
9. iliada - Привет, Иле!:)
10.12.2009 22:45
Много хубаво и силно написано ,че просто ми става неудобно малко ,но и много радостно!
Благодаря Ви за посещението на изложбата и демонстрианото към мен отношение.Ценя го високо!:)
Прегръщам те и целувам с благодарност!:)
На останалите коментари ,ще отговоря утре- просто съм доста уморе от емоции!:)
Хубава вечер и на всички коментирали :)
цитирай
10. lotos16 - Чудесен репортаж!!!
10.12.2009 23:27
Прекрасен текст и чудесни снимки.
Много красиво си казала всичко, а то наистина беше вълнуващо. Явно не само за мен... :))))
Спокойна нощ!
цитирай
11. neslanchice - Удоволствието е мое :) И за теб усмивки :)))
10.12.2009 23:40
priqtel12 написа:
Явно е било вълнуващо......и много цветно....не съм се съмнявала....Надявам се да успея да ги разгледам!
Късмет и нови творчески успехи на Илиана, а на теб много усмивки- с благодарност за споделените мигове, за това, че ни направи съпричастни!!!

цитирай
12. neslanchice - Благодаря! Поздрави :-)
10.12.2009 23:41
hel написа:
Благодаря за този постинг!
Много харесвам цветните фантазии на Елиана.
Много сте хубави на последните две снимки!
Поздрав и на двете!

цитирай
13. neslanchice - Не можах да устоя на изкушението да споделя бързо, Ася :) Прегръдки от Плевен...:)
10.12.2009 23:45
anastasiia написа:
При това тоооолкова красив..., изпълнен с пъстрота и естетика!...:)
А Илиана..., самата тя, искри, излъчва, пъстрее...:)
Прекрасни снимки!:)
Благодаря...
Прегръдка от Пловдив...:)

цитирай
14. neslanchice - Спокойна нощ и благодаря :)
10.12.2009 23:45
bobsun123 написа:
Това са наистина прекрасни моменти за нея, за теб!Хубава вечер!)

цитирай
15. neslanchice - Поздрави за теб! Благодаря...
10.12.2009 23:46
veninski написа:
Поздравления и за двете!

цитирай
16. neslanchice - Ами да :))) И топло. Поздрави :)
10.12.2009 23:49
diso написа:
Много е слънчево!

цитирай
17. neslanchice - Аз ти благодаря, Илиана! С респект... и прегръдка :))) Сладки сънища! :)
10.12.2009 23:51
iliada написа:
Много хубаво и силно написано ,че просто ми става неудобно малко ,но и много радостно!
Благодаря Ви за посещението на изложбата и демонстрианото към мен отношение.Ценя го високо!:)
Прегръщам те и целувам с благодарност!:)
На останалите коментари ,ще отговоря утре- просто съм доста уморе от емоции!:)
Хубава вечер и на всички коментирали :)

цитирай
18. neslanchice - Да :) Не само за теб... :) Лека нощ!
10.12.2009 23:52
lotos16 написа:
Прекрасен текст и чудесни снимки.
Много красиво си казала всичко, а то наистина беше вълнуващо. Явно не само за мен... :))))
Спокойна нощ!

цитирай
19. compassion - Много си мила
11.12.2009 14:21
Картините са слънчеви като самата Илияна.
цитирай
20. valiordanov - Ехеееееееееееее, къде без мен. . . . ...
16.12.2009 22:47
Ехеееееееееееее, къде без мен..... Видях и бях тук и ми влажнеят очите от радост...А как ли щях да се чувствам там сред вас?... Плевен ме чака и аз да отида да представя малко поезия, но къде и как и кога ще е ...май само Бог знае за сега... Но.......като отида , ще съм с всички вас и така ще летя от щастие както ви виждам, че го правите тук! ПРЕГРЪЩАМ ВИ ПРИЯТЕЛЧЕТААААААААААААААААААА!!!!
цитирай
21. neslanchice - Поздрави, Вал! :-)
16.12.2009 23:03
valiordanov написа:
Ехеееееееееееее, къде без мен..... Видях и бях тук и ми влажнеят очите от радост...А как ли щях да се чувствам там сред вас?... Плевен ме чака и аз да отида да представя малко поезия, но къде и как и кога ще е ...май само Бог знае за сега... Но.......като отида , ще съм с всички вас и така ще летя от щастие както ви виждам, че го правите тук! ПРЕГРЪЩАМ ВИ ПРИЯТЕЛЧЕТААААААААААААААААААА!!!!


Чака те Плевен, и много хора те чакат :-) За съжаление тук нещата с представянията са малко... как да кажа... неясни примерно :-) Но все ще стане, аз вярвам.
А в петък - с нас ще си, ПРИЯТЕЛЧЕ :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816004
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13778
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031