Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 18:26 - След Плевен и преди София
Автор: neslanchice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3859 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2009 12:07



Откъс от статия, която ще излезе утре 
или какво каза Сте­фан Кръ­с­тев в Плевен:


Липсва ми, че нямам два живота


... "Ся­дам пред ком­пю­тъ­ра, от­пу­с­кам си пръ­с­ти­те и ка­к­во­то из­ле­зе - все ед­но от­ва­рям вра­ти­ч­ка към по­д­съ­з­на­ни­е­то си, ка­то ме­та­фо­ра­та за стран­с­т­ва­щия ме­ди­ум, и там има мно­го не­ща - фан­та­зия, ре­ал­ност, ра­зо­ча­ро­ва­ние, лю­бов, стра­с­ти, бол­ка, красота". 
... "Знам, че чо­век не е са­мо­тен ос­т­ров, знам, че ка­то мен има сто­ти­ци хи­ля­ди - из­ра­зя­вай­ки се­бе си, из­ра­зя­вам и те­зи много други, ко­и­то ми­с­лят ка­то мен, чу­в­с­т­ват ка­то мен, пре­жи­вя­ват ка­то мен, но не мо­гат да го из­ра­зят ка­то мен".

... "В ма­те­ри­ал­ния свят му ли­п­с­ва... "То­ва е до­с­та ко­ва­рен въ­п­рос. Да, мога да кажа - ли­п­с­ват ми па­ри да оти­да ня­къ­де или да си купя не­що, но ще из­лъ­жа. Ли­п­с­ва ми цял свят. Се­га ако ми ли­п­с­ва едно, ут­ре ще ми ли­п­с­ва дру­го." 
... "В духовен план ми ли­п­с­ва, че ня­мам два жи­во­та, да сме два­ма ду­ши - еди­ни­ят ще е за­т­во­рен в свръх го­ля­ма би­б­ли­о­те­ка, са­мо ще че­те, а дру­ги­ят ще ра­бо­ти, ще пи­ше и ще живее за два­ма­та. От еди­ния мъ­д­ро­ст­та, от дру­гия - жи­во­та". 

************************************

Стефан Кръстев каза още много интересни неща в Плевен. 
Авторът представи новата си книга с разкази “Порочна връзка” в читалище "Съгласие" на 27 февруари.
Тра­ди­ци­он­ни­те въ­п­ро­си ня­как си за­ся­дат в гър­ло­то, ко­га­то се из­п­ра­виш пред не­го. И е откровен до болка. 

Имаме шанс да чуем какво ще каже в София - още повече, че това е официалната премиера на "Порочна връзка" - в София, на 06.03 /петък/, 18:30 часа, Зона Б- 18, блок 5 (школа за шофьорски курсове) (карта).

 

 



Тагове:   Плевен,


Гласувай:
0



1. smani - Добре
05.03.2009 18:29
Добре
цитирай
2. cefulesteven - Ти ще можеш да сравниш Плевен със ...
05.03.2009 18:34
Ти ще можеш да сравниш Плевен със София, а Павлинка: Асеновград със София.
цитирай
3. neslanchice - smani - Добре
05.03.2009 18:36
:-)
цитирай
4. neslanchice - cefulesteven - Ти ще можеш да сравниш Плевен със ...
05.03.2009 18:37
Да, ще го направя с удоволствие и критичен поглед :)))
цитирай
5. mamas - Как съжалявам,
05.03.2009 20:43
че не мога в този момент нищо да сравнявам...
Успех!(не че се съмнявам...)
цитирай
6. neslanchice - mamas - Как съжалявам,
05.03.2009 20:52
И аз съжалявам, но се надявам да можеш в следващ момент :)))
цитирай
7. zaw12929 - Не сме устроени да знаем всичко! ...
06.03.2009 06:56
Не сме устроени да знаем всичко! Знанията на човечеството не могат да с е поберат в една човешка глава и не е нужно. Както човек не може да мине по всички човешки пътеки, Човек е смъртен, човечеството- безсмъртно. То има зчлото знание, Което е в среден род, защото ще расте! Човечеството се "зарежда " с нови мозуци, които попиват знанията на епохата до тях и ги издигат на ново ниво. Напредъка няма ход назад. Всичко , което се случва е пътят на откритията за по вече знания
Откритиято- това е разбиране свойство на природата, което си съществува независимо от човека. Когато го открие ,човекът го използва, като изобретява някакво удобство за живота си.
Да се мечтае е хубаво. Тази мечта е непостижима и НЕНУЖНА
Ние имаме постижението Интернет, което за пръв път свързва хората по нов начим, Нали "По дрехите посрещат, по ума изпращат?!" И тук вече няма дрехи, а дискусии- ново начало за човечеството.
цитирай
8. katan - Поздрави и за двамата!
06.03.2009 10:31
"фан­та­зия, ре­ал­ност, ра­зо­ча­ро­ва­ние, лю­бов, стра­с­ти, бол­ка, красота" - това ми се струва,че е самият СТЕФАН КРЪСТЕВ - истински и неподправен!
Успех и в София, Стеф!
И до...скоро!:)
цитирай
9. iliada - neslanchice!
06.03.2009 11:55
Наистина такива срещи са вълнуващи и отрезвяващи!
Наистина откровеността на автора ме докосна!Все си мисля колко трябва да е голяма и
красива душата за да оцелее след толкова много страдание!
Наистина е невероятен ,а всяка дума изречена от него си тежи на мястото и предизвиква само симпатии!
Желая му успех!:)Ще очаквам и коментара ти от софийската среща!:)
цитирай
10. thedarkangel1977 - их бе цефуууу. . . как ги редиш, как се ...
10.03.2009 22:26
их бе цефуууу... как ги редиш,как се изразяваааш... да му се наслади на окото да чете...
цитирай
11. neslanchice - Благодаря ви за хубавите думи. :)))
11.03.2009 00:26
Благодаря ви за хубавите думи.
:)))
цитирай
12. thedarkangel1977 - аз съм го признала отдавна - таланта ...
11.03.2009 00:38
аз съм го признала отдавна - таланта му :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816655
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13778
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930