Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 16:39 - Шестте (не)важни неща, които ме правят щастлива
Автор: neslanchice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7374 Коментари: 34 Гласове:
21

Последна промяна: 19.07.2009 17:07


или

Шест неща, които ме карат да се усмихвам

 

В отговор на предизвикателството, което отправиха към мен

cefulesteven и mamas.

Това си е предизвикателство - да отсееш и опишеш шест от нещата – дребни, не важни или наречени по още много начини – за мен те са нещата, които ме карат да се усмихвам. А аз обичам да се усмихвам.

Ето няколко неща, неприоритетно подредени, чиято липса почти сигурно внася дискомфорт в деня ми.

 

* Прегръдки и целувки.

Свикнала съм, а и изпитвам нужда да раздавам и получавам прегръдки и целувки, съпроводени с добри думички. Става въпрос за най-близките ми хора. Започва се с “мечешкото” гушкане и муцкане на сина ми, който ми е обещал, че няма да ме смачка и само затова съм спокойна, иначе, като гледам с какви темпове расте ... :-) Та "глезенето" и гальовните думички усмихват деня ми. Тук включвам и ласките на кучето ни - Чарли :-)
 

* Кафе, кафе, кафе... и радио.

От ставането сутрин никога не съм ентусиазирана, без никакво значение през първите 10-15 минути колко съм спала, какво точно трябва да правя и т.н. Пускам веднага телевизора и на помощ ми идва голямото горчиво кафе, след което светът вече е друг :-) Кафето – сутрин, обед, вечер, с приятели, на делови срещи, пред компютъра и т.н., играе положителна роля в ежедневието ми. А радиото просто е задължително, за да не оглушея от тишина :-)

* Приятелите, колегите и работата, която обичам.

Не всичките ми приятели са ми колеги, но може да се каже, че всичките ми колеги са ми приятели. Който има щастието да работи или е работил в много позитивна среда сред интелигентни хора в екипа, може да оцени колко е важно. Хората около мен ме карат да се усмихвам, дори когато е доста напрегнато и срещите с всякакви други хора могат да ти поднесат и не много приятни изненади.

* Компютрите и мрежата с всичко, което може да се намери там.

Времето, в което се разхождам из интернет, без да мисля за нищо конкретно. Кафе, цигара и просто щракам. Това може да са 10, 20, 30 минути на ден, няма значение, тогава откривам много интересни неща, релаксирам, така да се каже. Иначе като един инженер се разбирам с техниката в повечето случаи :-) И работата си обичам и ми доставя удоволствие да търся отговори на различни въпроси.

* Моето си време.

Както сутрин, така и вечер няма никакво значение колко е часа – обичам да си лягам късно и това си е времето за мен - когато съм свършила всичко за всички. Последната цигара с чаша нещо или без чаша е времето за събиране на разпилени мисли, припомняне на емоции и размишленията, които трябва да направиш сам :-) Следва мотаене пред тоалетката и гардероба, книга или филм, който понякога ме гледа, вместо аз него до края.

* Стеф във всичките му проявления и превъплъщения – творец, човек, мъж, приятел, част от мен и света...

Той присъства в най-важните и в по-малко важните неща в живота ми, в най-силните, в най-предизвикателните, в най-желаните... Май във всички класификации, за които се сещам. Защото е Любов, а тя е навсякъде, във всеки миг и всяка мисъл.

За да запазя идеята, позволявам си да отправя предизвикателство и да поканя да се изкажат в постинги:

chinaware
drakulla
anastasiia
djgator
hristam
goby3




Гласувай:
21



1. cefulesteven - Прегръдки и целувки:))))))) ...
19.07.2009 16:54
Прегръдки и целувки:)))))))

Обичам те!
цитирай
2. miaa - Твоят финес и женственост.... те правят специална Neslanchice!!!
19.07.2009 16:58
Това е седмото нещо, което аз харесвам в Теб. И да не забравя...любовта, която разпръскваш около себе си.
цитирай
3. neslanchice - miaa, благодаря :)))
19.07.2009 17:10
А ти си седмият човек, към когото отправям предизвикателството :-) Ще ми бъде интересно да прочета твоите (не) важни неща :)))
цитирай
4. hristam - Много от нещата
19.07.2009 17:12
които си споменала важат и за мен. И в тази връзка си мисля колко малко е нужно понякога, за да се почувстваш щастлив в някакъв отрязък от време.
Бих добавила и малките и по-големи предизвикателства, чието преодоляване ми носи удовлетворение.
цитирай
5. neslanchice - cefulesteven,
19.07.2009 17:13
прегръщам те!
:)))
цитирай
6. neslanchice - hristam, благодаря :-)
19.07.2009 17:16
Пропуснала съм предизвикателствата и мъничките удовлетворения, както и други неща :)))
цитирай
7. neslanchice - silencemurmur,
19.07.2009 17:19
никой не е изключен, просто идеята е за предизвикателство към 6 човека и аз я следвам :))) С удоволствие ще прочета и твоите 6 неща.
цитирай
8. vanya70 - :)))
19.07.2009 18:30
В момента пия кафе - черпя те с едно и теб през нета с една прегръдка и усмивка :)))))))

цитирай
9. mamas - Слънчице, благодаря ти!
19.07.2009 18:30
С огромно удоволствие прочетох твоята изповед, толкова топла и усмихната...приличаме си по това!
1. Прегръдки и целувки - зареждат с много енергия. Аз ги получавам от внуците си и съм щастлива от това.
2. Кафето - не прекаляваш ли? За разлика от теб, аз го пия почти само сутрин и то силно подсладено.
3. И аз бих казала, че колегите (по-скоро колежките) са ми и приятели. Атмосферата е позитивна, много си помагаме. Самата ми работа вече не ме удовлетворява изцяло както преди, но това е съдбата на всички учители...За приятелите... те са едно от най-важните неща в живота ми.
4. Не си се представям без мрежата...вече не!
5. Моето време обикновено е рано сутрин, но всяка открадната минутка от баналното ежедневие ми носи радост.
6. Частичка от №6 притежавам и аз - твореца, приятеля, човека Стефан Кръстев! Ако не беше той, нямаше да познавам и теб!
Обичам ви!
цитирай
10. neslanchice - vanya70 - :)))
19.07.2009 18:32
И аз пия кафе :)))
Поздрави!
цитирай
11. neslanchice - mamas, благодаря ти и аз :-)
19.07.2009 18:36
По-рано прекалявах с кафето, сега пия средно 3-4 на ден. Мога да пия една чаша няколко часа - така правя на работа, още повече, че го предпочитам студено :)))
Иначе - човек може без много неща, но без някои се обезсмисля...
Голяяяма прегръдка за теб :)))
цитирай
12. anastasiia - neslanchice...:)
19.07.2009 18:46
...Ще приема "предизвикателството"... и ще отговоря...:)))
С интерес прочетох твоите 6 /не/важни неща..:) То си е своебразна изповед... Много е мило и хубаво...
Скоро ще напиша и моите...;)
Прегръщам те...:)
цитирай
13. neslanchice - Благодаря, Ася :-)
19.07.2009 18:51
В очакване съм.
И аз те прегръщам... :)
цитирай
14. katan - Мило,Слънчице!
19.07.2009 21:43
Видях твоите 6 неща!
Много красиво и топло си написала постинга си!
Най ми хареса това -"Не всичките ми приятели са ми колеги, но може да се каже, че всичките ми колеги са ми приятели. "
Така е, защото си слънце!:)
И другото - "Стеф във всичките му проявления и превъплъщения – творец, човек, мъж, приятел, част от мен и света..."
..."Защото е Любов, а тя е навсякъде, във всеки миг и всяка мисъл."
Запазете я и се обичайте все така!
Обичам ви и аз!

цитирай
15. neslanchice - katan, благодаря ти :)))
19.07.2009 21:52
От време на време все се намира повод да се сетя каква късметлийка съм - правя това, което харесвам, колегите са ми приятели, имам си нещата, без които нямаше да има смисъл нищо, зная за какво ставам сутрин и имам на кого да се усмихвам, да доставям дребни удоволствия, жива съм... Какво повече :))) А колегите ми са стойностни хора, работила съм и в по-друга среда, разликата ми е много ценна. И други приятели имам :)))
Прегръдка за теб :)))
цитирай
16. iliada - Честит имен ден Илияна!
20.07.2009 07:57
БЪДИ ВСЕ ТАКА ЩАСТЛИВА!
Прегръщам те !:)Другата Илиана
цитирай
17. neslanchice - iliada, благодаря ти :)))
20.07.2009 08:04
Да ти се връщат удвоени пожеланията! И прегръдката :))) Нека е хубав денят ти!
цитирай
18. vanya70 - Честит имен ден! :)
20.07.2009 10:35
Слънчева обич и слънчеви усмивки да те топлят!

http://www.youtube.com/watch?v=4VGYpOaQnhw

Весел празник днес! :)
цитирай
19. neslanchice - vanya70, благодаря :-)
20.07.2009 11:27
Да е много хубав денят ти!
цитирай
20. mamas - Честит имен ден!
20.07.2009 15:25
Винаги да грееш и топлиш!
цитирай
21. neslanchice - Благодаря ти, mamas :-)
20.07.2009 15:32
Много усмивки за теб и пак те прегръщам :)))
цитирай
22. anastasiia - Ей, ама ти си била именичка:)))
20.07.2009 17:28
Честит празник!:)))
Много слънчеви хора около теб..., за да ти е греещо...:)))
цитирай
23. neslanchice - anastasiia
20.07.2009 17:31
Благодаря! Греещо ми е и хубаво :))) И на теб да ти е ... :)))
цитирай
24. drakulla - Ооо,
20.07.2009 21:07
Честит имен ден! :)))
Все такова слънчице да си! :)
цитирай
25. neslanchice - Ооо,
20.07.2009 21:09
много благодаря :)))
цитирай
26. cinderellathespy - Страшно се зарадвах, като....
22.07.2009 11:16
....установих че успяхме да запалим доста блогъри по играта, която прехвърлихме от пространството на http://wordpress.com и тук!-:)
Пожелавам ти да бъдеш все така влюбена и обичана от любимия човек! Всичко друго в живота - работа, приятелства и т.н. е преходно. След всичко остава само Любовта - беше реплика на един герой в един филм, вече не помня кой, но ми се е запечатала в съзнанието. Поздрави и усмихнат ден, Илияна!-:)
цитирай
27. neslanchice - cinderellathespy,
22.07.2009 11:42
благодаря!
Надникнах в блога ти и просто се чудя как не съм го открила досега, но никога не е късно :-)
Нека бъде усмихнат и твоя ден и да ти се връщат многократно пожеланията. Поздрави, Ели! :-)
цитирай
28. candysays - Много усмивки и от мен :)))
22.07.2009 12:28
Да сте щастливи със Стеф! Заедно :)
цитирай
29. neslanchice - candysays,
22.07.2009 12:29
благодаря :)))
Хубав ден!
цитирай
30. zaycheto - ...
22.07.2009 15:37
Колко слънчево и усмихнато настроение струи от теб. Единствено когато човек е щастлив и положително настроен
може да излъчва толкова много положителна енергия.
Цяло слънчице си ти :)
Усмивки и слънчев ден ти желая :)))))))))))
цитирай
31. neslanchice - zaycheto, благодаря ти :)))
22.07.2009 15:50
Бъди щастлива и сбъдвай мечтите си!
Поздрави с усмивка за теб :)))
цитирай
32. анонимен - mileidi
22.07.2009 16:28
Milo slan4ize,zdravei!! Nqma kak da ne te obi4am! I ti go znae6 ,4e e taka,samo ti pojelavam da bade6 vse taka la4ezarna i vseotdaina...Pregradka i ismivki i za teb i za vsi4ki okolo teb,koito te pravqt 6tastliva!!
цитирай
33. neslanchice - mileidi,
22.07.2009 16:40
благодаря ти!
И аз те прегръщам и да ти се връщат хубавите думи и мисли :)))
Усмивки, много :)))))))
цитирай
34. kosara2008 - :)
02.08.2009 09:56
като послание от Небесния чертог...


и аватара е супер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816836
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13779
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930