Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2012 11:17 - Еротика на нудизма
Автор: neslanchice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9028 Коментари: 19 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  "Има ли еротика в нудизма?"

Има, но това е мета-еротика. Еротика повече извън прага на сексуалното усещане, отколкото еротика на сексуалното усещане. Еротиката на красотата, която е преди това усещане, която го създава, причината е, а не следствието от същото това усещане, като което обикновено я възприемаме. Еротиката на природата и освободеността, еротиката преди задръжките, следователно и преди всичко онова което може да се нарече "липса на задръжки". Еротиката по-скоро на божественото, отколкото на сътворението. Натуралната и твърде горчивата за формирания, свикнал със сладостта на еротичното усещане: вкус. Не е еротика на интимността, а споделяне на тялото с всичко съществуващо и любов с всичко съществуващо. Разтваряне на плътта за всеобщото и във всеобщото. Най-невинната, а в същото време най-опитната еротика. Наследницата на...

Целият материал



Гласувай:
52



1. janekk - Няма еротика. Еротиката е красота, ...
15.07.2012 11:41
Няма еротика. Еротиката е красота, а съм виждал нудисти тлъсти като рекламата на Мишлен. Хубаво е да се печеш гол и да се къпеш без нищо по себе си, но не бих казал, че във всяко голо тяло има еротика.
цитирай
2. neslanchice - Еротиката е еротика. Красотата е ...
15.07.2012 11:58
Еротиката е еротика. Красотата е красота. Иначе нямаше да има две различни думи. Но ако продължа в същия дух: Красотата е Свобода. Не модни критерии. Погледни гората. Дали дърветата мерят със сантиметър пропорциите между стеблото и короните си, броя на клоните си, широчината и височината си? Или природата не разбира от красота?
цитирай
3. janekk - Да, ама дърветата не говорят с думи. ...
15.07.2012 12:08
Да, ама дърветата не говорят с думи.При тях понятие като еротика не съществува, ние хората сме определили кое е еротика, кое свобода, кое красота. Еротиката е красота за окото и умът и последствията са възбуда - творческа или сексуална. В нудизма няма еротика поради тази причина. Липсва в голяма степен красота.
цитирай
4. neslanchice - Да, ама дърветата не говорят с думи. ...
15.07.2012 12:29
janekk написа:
Да, ама дърветата не говорят с думи.При тях понятие като еротика не съществува, ние хората сме определили кое е еротика, кое свобода, кое красота. Еротиката е красота за окото и умът и последствията са възбуда - творческа или сексуална. В нудизма няма еротика поради тази причина. Липсва в голяма степен красота.


Красотата не се определя, красотата се усеща. Определят я само тираните, а и модата. Погледни картините на Ребрманд, на Рубенс, на който и да е ренесансов художник. По-малко ли от теб или мен разбират от красота? Има африкански племена, които разбират под красота дългите вратове на жените и ги опъват с пръстени. И те определят красотата, но тяхното определение важи ли за теб. И след като цветята не могат да определят красотата си, не са ли красиви? Или дърветата? Природата, която следва вечни закони я създава далеч по-изтънчена, от тази каквато определяме, само за да можем да я разберем. И какво означава: "ние определяме красотата". Според теб е една. Според мен е друга. Само "аз" може да я почувства.
цитирай
5. janekk - Ние говорим за еротиката. А &quo...
15.07.2012 12:36
Ние говорим за еротиката. А "ние определяме красотата" е точно за това, което споменавате. Времето на Рембранд, Рубенс е било с едни критерии, докато времето на, например на Мане, с други. Днес времето е определило по ред народопсихологимни критерии кое е красиво, кое грозно, кое еротично, кое порнография. За мен еротиката е възбуда, в тесния и широкия смисъл.
цитирай
6. neslanchice - Ние говорим за еротиката. А &quo...
15.07.2012 13:03
janekk написа:
Ние говорим за еротиката. А "ние определяме красотата" е точно за това, което споменавате. Времето на Рембранд, Рубенс е било с едни критерии, докато времето на, например на Мане, с други. Днес времето е определило по ред народопсихологимни критерии кое е красиво, кое грозно, кое еротично, кое порнография. За мен еротиката е възбуда, в тесния и широкия смисъл.


За мен също еротиката е възбуда, в тесния и широкия смисъл. А възбудата не познава граници и определения на времето. И когато става въпрос за нещо толкова лично и интимно, каквото е усещането за еротика, някак споменатата от теб народопсихология не ме вълнува. Също тъй си мисля, че не само времето определя вкуса на човек, а и човек вкуса на своето време. :)
цитирай
7. janekk - Само гениите определят вкуса /е...
15.07.2012 15:26
Само гениите определят вкуса /естетиката/ на времето, в което живеят и времето от бъдещето за тях. Ние обикновените хора сме подвластни на манипулации и поднасяне на това, което се е определило от малцина.
цитирай
8. sherif - :))
15.07.2012 16:15
Минавам да кажа "добър ден" и да изразя възхищението си от този хубав постинг!
цитирай
9. neslanchice - Само гениите определят вкуса /е...
15.07.2012 16:22
janekk написа:
Само гениите определят вкуса /естетиката/ на времето, в което живеят и времето от бъдещето за тях. Ние обикновените хора сме подвластни на манипулации и поднасяне на това, което се е определило от малцина.


Първо да благодаря за активността по темата ти. Уважавам мнението ти. Твое лично отношение е и естетическа система. Сега, по последния отговор:

Говориш за модна линия. В модната линия, разбира се основното е естетиката, но естетиката е и извън модната линия. Модната линия не се определя от гении, а е индустрия, в която има и гении, но това не са изцяло техните лични естетически критерии, а онази част, която може да се приложи и която е изградена изцяло върху търговски интерес.

Доколкото за естетиката, тя излиза и извън рамките му и като казваме, че е определена от гении, може да е така, но тук вече времената нямат голямо значение. Защото на мен, а и не само на мен се харесват някои неща, които са се харесвали преди векове и дори някои, които навярно са били харесвани преди да е имало летоброене.

Но като говорим за еротично усещане. Точно за това е по-силно в голотата. Защото освен от дрехи, човек се съблича и от критериите на времето, от всичките си комплекси, които създават тези критерии, дори от чувството харесван ли е или не. И това е едно единение с цялата природа. В което, повярвай ми, има еротична тръпка.

Поздрави.
цитирай
10. neslanchice - Минавам да кажа "добър ден...
15.07.2012 16:23
sherif написа:
Минавам да кажа "добър ден" и да изразя възхищението си от този хубав постинг!



Благодаря ти:) Много усмивки, Шерифе!
цитирай
11. janekk - Къде видя модна тенденция? Аз съм ...
15.07.2012 17:52
Къде видя модна тенденция? Аз съм далече от фешъна и от индустрията, става въпрос за развитие и изграждане на естетически понятия и възприятия на времето в което живеем. Днес еротика е една, преди време е била друга, защото и тя търпи развитие.

Бил съм на нудистки плаж доста пъти и знам , че там еротиката отсъства. Има в повечето случаи разплути / сори за думата/ тела.
цитирай
12. neslanchice - Къде видя модна тенденция? Аз съм ...
15.07.2012 18:41
janekk написа:
Къде видя модна тенденция? Аз съм далече от фешъна и от индустрията, става въпрос за развитие и изграждане на естетически понятия и възприятия на времето в което живеем. Днес еротика е една, преди време е била друга, защото и тя търпи развитие.

Бил съм на нудистки плаж доста пъти и знам , че там еротиката отсъства. Има в повечето случаи разплути / сори за думата/ тела.


Дали еротиката търпи развитие е доста, доста спорно. Дали ще стигнем майсторите написали онази част от "Кама Сутра" с която е позната книгата, съмняваме. Някои техники в Древен Египет или Древен Рим, също? Някои умения на гейшите? Какво да говорим за жриците в храмовете на Атина? Но вече обърнахме темата за секс, не за еротика. В текста ставаше въпрос за нещо различно.
цитирай
13. janekk - То еротиката е секс и няма лошо в о...
15.07.2012 18:49
То еротиката е секс и няма лошо в обсъждането.
цитирай
14. neslanchice - То еротиката е секс и няма лошо в о...
15.07.2012 22:50
janekk написа:
То еротиката е секс и няма лошо в обсъждането.


Не казвам, че има лошо, а че лекичко кривнахме от темата и се налага да повтарям писани вече в нея неща. Но и в това няма лошо. Сега и разбрах причините да не се разбираме. Влагаме в понятията различен смисъл.

Според мен, секс и еротика не са едно и също. Едното е акт, другото е усещане. И корена на думата е различен. Изначалното значение на думата еротика е любов.

Една от най-силните еротични поеми е библейската книга: "Песен на песните". Соломон освен всичко друго е изключително надарен поет и строфите са наистина много, много трепетни. Като всеки библейски текст обаче и "Песен на песните" си има буквален и скрит смисъл. Описаната любовна игра символизира любовта между Бог и човечество. Нещо доста далечно от секса. Просто един много илюстративен пример за раздалечеността на понятията.

Поне според мен.

А в случая, не говоря за еротиката като само и единствено секс, а еротиката като единение между човек и природата. :)
цитирай
15. janekk - В същност ние сме коментирали Ст...
16.07.2012 12:05
В същност ние сме коментирали Стефан Кръстев.
цитирай
16. neslanchice - В същност ние сме коментирали Ст...
16.07.2012 13:00
janekk написа:
В същност ние сме коментирали Стефан Кръстев.


Всъщност, хубаво е, преди да се коментира нещо, коментиращия да е наясно, какво е то:)
цитирай
17. janekk - Ние сме коментирали думите, а името ...
16.07.2012 13:20
Ние сме коментирали думите, а името в случая е без значение.Аз само направих уточнение, в което не виждам причина за нищо случило се преди в този пост.
цитирай
18. анонимен - Въпросът ми е авторката някога била ...
17.07.2012 17:40
Въпросът ми е авторката някога била ли е на нуди - плаж, плувала ли е гола и усещала ли е пясък навсякъде по тялото си ?
цитирай
19. neslanchice - Въпросът ми е авторката някога била ...
17.07.2012 18:55
анонимен написа:
Въпросът ми е авторката някога била ли е на нуди - плаж, плувала ли е гола и усещала ли е пясък навсякъде по тялото си ?


И публикувалата текста в блога си, и автора на текста са били на нуди - плаж, усещали са и пясък, и нагорещените скали по плажа на Варвара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816736
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13778
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930