Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2010 11:48 - Убийство в социалната мрежа
Автор: neslanchice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2395 Коментари: 3 Гласове:
24



"...

- В последните месеци бях без жена, всъщност губех я от години. Никога няма да разбера дали самопризнанията й са истина, макар че нямам причина да се съмнявам.

- Значи според теб е способна на убийство?

- Там, където сте, имам предвид, онзи ваш объркан свят, там сте способни на всичко.

- Но, ако го е убила, то е извън мрежата...

- Вътре, вън - за нея нямаше разлика. Тя живееше вътре и проектираше мрежата в живота си. Онова, което минаваше за истина там, се опитваше да наложи като истина изобщо. Романтични бълнувания, идеалистични изстъпления... в един момент я правеха красива. Не я разбирах, очароваше ме. Имаше пламъчета в погледа й и леглото ни правеше в някои нощи пожар. Когато беше тъжна, нуждаеше се - като спасение, се нуждаеше от мен. Като спасителната сламка. Цитирам я. Но това беше отдавна, отдавна. Нямах нищо против хобито й, но постепенно то се превърна в начин на живот.

- Бягала е, изглежда, от своя?

- Бягаше.

- Имаше ли причини?

- Изглежда. Не съм къркач и не съм забъркан в порочни финансови кръгове. Нямаме дете и не можем да имаме. На тридесет и четири е, а когато е започнало бягството й, беше още по-млада, в идеално здраве, можеше да опитаме ин витро. Нямаше да е мой генетичен материал, но щеше да е наше дете. Нямам любовница, печеля много добре, но не съм настоявал да стои в къщи като домакиня. Имаше си работата, която й даваше зависимостта, която обича. В почивките ходим на екскурзии - където поиска...

- Поиска? Тя поиска?

- По-правилно: поискаме. Не бих казал пред нея: поискаш. Нямаше да е и много коректно. Тя избираше, защото за мен е почти без значение. Осланям се на добрия й вкус, а като се чувстваше приятно, и на мен ми беше приятно.

- Скандали?

- Спорове да, но скандали... не.

- Дори когато се промени?

- Де да бяха възможни скандали. Не беше тук, за да се скарам с нея. Не беше в тялото си. Все едно напуснат дом, а собственикът му го оставил заключен..." 

 

Откъс от романа "Убийство в социалната мрежа" на Стефан Кръстев, който участва в конкурса "Търся издател".

Линк за подкрепа:

http://www.bukvite.bg/poem.php?docid=81152   



Тагове:   мрежа,   социалната,


Гласувай:
24



1. iliada - Не знам дали се справих ,но поне опитах мила!
11.04.2011 20:23
Стеф заслужава подкрепа!
Желая успех!
цитирай
2. iliada - Минах ето така като на шега с патерицата в ръка
13.05.2011 05:51
за да ти честитя празника -тук и сега!
Честит рожден ден ,адашке!
Да си жива и здрава и много щастлива!
Прегръдки!
цитирай
3. ivankalilova - Поздравления и от мен, за рожден...
07.06.2011 15:22
Поздравления и от мен, за рожденният ден!
С удоволствие ще подкрепя Стеф, той наистина заслужава!:)
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 816966
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13779
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930