Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 18:20 - За романа "Убийство в социалната мрежа" на Стефан Кръстев
Автор: neslanchice Категория: Изкуство   
Прочетен: 17761 Коментари: 43 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*
Може би ви е известно, че поредната книга на Стефан Кръстев вече е факт - в електронен вариант излезе криминалният му роман "Убийство в социалната мрежа".
 
imageЕ, вече може да прочетете безплатно откъси тук, ако все още се чудите дали да си я купите оттук :-)













Гласувай:
44



1. tutankhamon661 - neslanchice
14.10.2011 18:28
И още да напише!
цитирай
2. neslanchice - :-)
14.10.2011 18:31
tutankhamon661 написа:
И още да напише!


Даа :-)
цитирай
3. tutankhamon661 - Прочетох книгата и много ми хареса. ...
14.10.2011 18:56
Прочетох книгата и много ми хареса.
Интригуващо действие.
Добре описано.
Сега чакам още.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Или, Честито!
14.10.2011 19:31
Наистина е събитие. Електронните премиери на една книга са истинските премиери на този век, останалото е, както говорихме романтика от близкото минало... Дай боже да я видим и в книжен вариант и премиерата в София да се състои по-скоро. Раждането на всяка книга ми напомня за предколедно бъднуване и тържественото, притихналото очакване на Нова година. На мен ми е интересно, колко време ти отне, книгата да бъде факт, самият процес след написването... Поздрави и на добър час на новата творба на Стефан!:)
цитирай
5. miaa - Благодаря ти, Неслънчице:))) Х...
14.10.2011 19:50
Благодаря ти, Неслънчице:))) Хубав уикенд!
цитирай
6. crawler - Любопитно.
14.10.2011 20:42
Български автор.
Това винаги звучи интригуващо. Видял съм достатъчно чуждоземни.
цитирай
7. анонимен - Мнооого се радвам!
14.10.2011 21:14
Стефан е талантливо момче и заслужава да бере плодовете на таланта си:)
цитирай
8. minzuhar - Стефане,
14.10.2011 21:31
успех ти желая!
Дано има повече творци за да ни радват.
цитирай
9. jordito - :)
14.10.2011 22:19
Хубаво е да има такива културни събития. Напоследък именно тази част ни куца много.
цитирай
10. savakotev - Успех на първата книга!
14.10.2011 23:16
После и още:)
цитирай
11. анонимен - Жойси и ти ли тръгна като Полигора? Барем да беше прочела нещо!
15.10.2011 01:32
joysii написа:
[quote=tutankhamon661]И още да напише![/quote
.......................
Пази,Боже!
Кой го издава тоя Цефул,бе!?
И защо?
Само хаби хартията.

Ако кажеш, че си прочела, ще те изпитвам.
Басиии проклетията заядлива си станала! Не е истина.
цитирай
12. анонимен - Илиана,
15.10.2011 10:12
приятелски съвет - трий нечистотиите. Има си места, където някои неща се вършат. Нито ти, нито Стефан, заслужавате това да става във вашите блогове!
цитирай
13. анонимен - Апостоле, а твърдо казано, ти си един склерозирал и сенилен старец-мерклия,
15.10.2011 10:21
13. apostapostoloff - "Романът" е, меко казано,
apostapostoloff написа:
една графоманска идиотщина.

Който е болен от копролалия. И тебе ще изпитвам.
Илианке, не го трий и тоя, че с нетърпение чакам да се изяви и с другия си профил.
цитирай
14. neslanchice - Моля,
15.10.2011 12:46
който няма какво да каже, да не се чувства длъжен :)))
Просто информирах, не карам никого да прави нищо и не се чувствам длъжна да търпя простотии.

Благодаря на разбралите за какво става дума :)
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Здравей, колега! Аз не съм трубадур да римувам казванията като теб.:)
15.10.2011 12:52
sriv написа:
apostapostoloff написа:
една графоманска идиотщина.


А такива като мълчаливата надежда, които пишат глупости, са за окайване.

Понеже ме упрекваш в липса на рими, свери си камертона с пилигримите или със слънчевия часовник на Ищар. Аз съм пилигримна, не трубадурна. Ето ти едно хайку от мен:

Морето е зид.
Чувам крясъците на чайки -
те ни махат.
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - ps колега sriv - в прав текст - не ми излизай!
15.10.2011 13:07
Вадя хляба си с думи - стилът ти ми е до болка познат - афинитетите ти и афилиациите ти - исто. Думички от сорта на "надут пуяк"...?:) Даване за пример и еталон за поезия на някои дами в блога. Ако имаш конкретни забележки към текста на Стефан - моля. Като го прочета ще напиша рецензия, защото такива като теб, които не им стиска да застанат зад името си, ми идва да им бухна една. Добре, че не съм мъж.:) Ти нямаш доблест да си кажеш името, ще ме учиш мен, как да пиша и то в чужд блог. Айде марш с махленщините!
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - неримуваното "хайку" не е мое, а на Тумас Транстрьомер от Скандинавския север:
15.10.2011 13:19
И е поздрав към Неслънчице, която направи тази електронна книга на съпруга си:

Хайку

Манастир на лами
с висящи градини.
Батални платна.

Мисли - не помръдват,
като мозаечни плочи
в парка на двореца.

По стръмнините
под слънцето - козите
пасяха огън.

Забродили са
крайпътните камъни.
Чуй гълъба див.

Нещо се случи.
Луната огря стаята.
Бог знае това.
Сцена на перон.
Какъв особен покой -
вътрешният глас.

Морето е зид.
Чувам крясъците на чайки -
те ни махат.

Тишина - сива пепел.
Минава син великан.
Откъм морето хлад.
Хора-птици.
Цъфти ябълковото дърво.
Каква загадка.

превод Любомир Гиздов, бакалавър по скандинавистика, випуск 2011
цитирай
18. анонимен - И тук ли довтаса, бе хахо? Бе иди си пиши тъпите стихове и си ги коментирай сам!
15.10.2011 14:03
sriv написа:
Аз се намесих в тоя постинг, просто защото един пословично нахален тип пак е взел да адвокатства на Цефул с инфантилните си похвати.

Чувства се длъжен навсякъде да си пъхне големия нос и да лае по Джойси.

Хем си грозен, хем си нахален, пък срам нямаш. С 3 профила ругаеш Стеф, с 3 се мазниш. с 3 се жалнаш от мене. Стой си там, в твоя си изкривен свят на лудост ниртуален секс и кротувай.
цитирай
19. анонимен - Илианке, направо го трий, тоя.
15.10.2011 14:04
Полигор е.
цитирай
20. анонимен - И ти си бездарие, но не се ползваш от моята благосклонност. Къш при това, което наричаш "твоя поезия"
15.10.2011 14:38
sriv написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Вадя хляба си с думи - стилът ти ми е до болка познат - афинитетите ти и афилиациите ти - исто. Думички от сорта на "надут пуяк"...?:) Даване за пример и еталон за поезия на някои дами в блога. Ако имаш конкретни забележки към текста на Стефан - моля. Като го прочета ще напиша рецензия, защото такива като теб, които не им стиска да застанат зад името си, ми идва да им бухна една. Добре, че не съм мъж.:) Ти нямаш доблест да си кажеш името, ще ме учиш мен, как да пиша и то в чужд блог. Айде марш с махленщините!


Ами защитникът на бездария катана стои ли си с името?
Не те уча как да пишеш, а че е срамно да се принизяваш до катана,който първи взе да сумти в тоя постинг.
Капиши?

цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - sriv - Доста глупав аргумент - че не съм си стоял с името.
15.10.2011 14:38
sriv написа:
apostapostoloff написа:
една графоманска идиотщина.


А такива като мълчаливата надежда, които пишат глупости, са за окайване.


Sriv, дали съм "глупава", дали не мога да пиша поезия, времето ще отсъди. А ти си некоректен. И не добре възпитан, да продължаваш с махленщини след такъв слънчев текст на Тумас Транстрьомер. Тъжно е. Това хейтърство, тази нищета. Да не забелязваш светлото, доброто, а да обиждаш. Това е "за окайване.".
цитирай
22. анонимен - То, голама полза, като си грамотен? Само хабиш хубавата ни азбука.
15.10.2011 14:40
sriv написа:
Катана е. И навсякъде осира блоговете с халюцинациите си за Полигор.
И е тотално неграмотен - преди тоя няма запетайка.

цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 31. sriv - Колежке, къде виждаш светло и добро
15.10.2011 15:26
"15. sriv - Не знам защо си мислиш, че пишеш поезия.
11.10 14:00 Трите неща са типичен пример за прозаични миниатюри, не са лоши, но просто нямат задължителните за лириката ритъм, метрика и мелодика.."

17. sriv - 12:25 "А такива като мълчаливата надежда, които пишат глупости, са за окайване."

"Светло" и "добро" виждам в усилията на авторката на този постинг, Неслънчице, която споделя радостта си от новоизлязлата книга на съпруга й. Светло и добро виждам в коментарите на прочелите книгата на Стефан, които я харесват. "Светло и добро" бих видяла в една градивна критика и от твоя страна. Но в аргументи като "графоман" и "глупости" не виждам нищо светло, добро, нито някакъв професионализъм - (обратното на графоманщина, в която щедро упрекваш Стефан). Виждам откровено хейтърство. И друго - опитваш се да провалиш радостта на тези хора. Грешиш - правиш им реклама и го правиш безплатно. Толкова.
цитирай
24. ckarlet - Желая от сърце успех!!!
15.10.2011 15:55
Желая от сърце успех!!!
цитирай
25. mileidi46 - Pozfravi i mnooooogo usmivki!!...
15.10.2011 16:30
Pozfravi i mnooooogo usmivki!!!
Mnogo,mnogo se radvam!!:)))
цитирай
26. анонимен - Жойси, с разрешение на Илиана, ще запазя и двата ти коментара
15.10.2011 17:14
Те те характеризират блестящо. Как се дава мнание, без да се познава основата. Явно имаш паранормални усещания. Не, не мисля, че четеш много. Четящите имат друг изказ и поведение. Житейска практика и наблюдение. Дали някога ще имам възможност да поговорим с теб и компания за култура, музика, история и литература? Ей така ... спокойно. Ще има ли за какво да говорим изобщо?
цитирай
27. анонимен - Ало, лудото Апостолче! Един Полигор ми е предостатъчен, като блогово куку!
15.10.2011 17:22
apostapostoloff написа:
Думата има само Н. В. Пазарът. Пазарът, който охотно прие цели 15 мои книги, издадени от реномирани издателства. А не от "самиздат".

Това е единственият верен критерий за качество и талант при капитализма. А не идиотщините на Сульо и Пульо. Видяла жабата катана, че подковават вола и ... Щеше да бъдеш смешен, ако не беше толкова жалък, г- н Нема Никой!

И изобщо, некадърните нули от задния двор на Европа да си траят и да си налягат бездарните парцалки! Мълчанието наистина е злато, защото зад мълчанието нищожествата много успешно прикриват кретенизма си!

Джойси, ама ти много насириозно взимаш закачките ми бе, жена. Не усещаш ли, че аз само се бъзикам?

Като се съберете двамата, плюс един нечетящ критик, вече се чупи клона.
Апропо, твоите книги съм ги виждал на изложенията в кошовете за по 1 лев. Години на ред.
цитирай
28. mamas - Честито!
15.10.2011 17:40
Поздрави на Стеф, искрено се радвам за поредния успех!
Прегръщам ви:)
цитирай
29. neslanchice - ехе, откъде ви хрумна,
15.10.2011 18:11
че тук можете да злобеете :-)

Благодаря на всички приятели, съжалявам, че бяхте въвлечени в маАленската свада, предизвикана от тези хора, които изтрих с кеф.
:-)
цитирай
30. tutankhamon661 - 32. neslanchice
15.10.2011 18:21
МаАлата ...... ха-ха!
Много точно го каза.

Ъъъ .... не че ти се бъркам, но има още коментари, които не заслужават да присъстват, ммда. Само споменавам.
цитирай
31. neslanchice - о,
15.10.2011 18:44
joysii, коментарите ти са точно там, където им е мястото :-) Ако още не си разбрала, нямаш работа тук, както и другите изтрити.

tutankhamon661, по-точно маАлЪтЪ :))) Още малко ще постоят нЕкои коментари :))) Благодаря ти, на Анжи, Катана, Надя, Мамас, Милейди, Скарлет ..... също :)))
цитирай
32. анонимен - Жойси, прекалената демокрация е анархия.
15.10.2011 18:49
Аз вече започнах да трия анонимните псувачи. Скоро ще започна да трия и неанонимните. Общо взето имам предствана за общото ниво на дискутиращите. Не съм особено очарован от опонентите. Обясни на приятелите си, че когато имам положително мнение, не облизвам тоя и оня. Когато търся дискусия искам контрааргументи. Лични. Не препратки към "учените казват". Аз мога да посоча километри с имена на учени, които са грешили. Не, че ще ви направят впечатление тези аргументи. Просто олеквате в дискусиите и приминавате в кръчмарски аспект. Само и тук ще отбележа нещо. В моите кръчми, също се водят дискусии. И на пияни глави. Е, до сега, вече 20 години, никой не е нарекъл опонента си "педерас, глупак, луд" и прочее епитети. Ерго, зависи от нивото на дискутиращите, нали? Скъпа Жойси, в нашето кръчме си пие пиенето и Денди. гей си е от всякъде. Е как никой не го нарече веднъж, "абе, педал грозен". Пак се връщам на нивото ви. Или се напънете към повдигането му или няма за какво да си говорим.
цитирай
33. neslanchice - :-)
15.10.2011 19:09
изтрих с кеф глупави коментари на някакви неадекватни хора.
Да напомням ли, че съм си в моя блог, или не е чак толкова зле положението :)))
цитирай
34. анонимен - Браво, мила!
15.10.2011 21:58
Когато Чудовището беше принуден да се оттегли за известно време, един блогър излезе с постинг защо не харесва нещата му. Но...с аргументи. В този блог с удоволствие изложих моите контрааргументи. Само че това беше мислещ, а не цапащ човек.
За цапащите има само едно решение - мръсотията СЕ ТРИЕ!
цитирай
35. анонимен - По принцип
15.10.2011 22:52
съм кротък човек, но не търпя да се мърси чиста среда.
цитирай
36. анонимен - Като те гледам /чета, де/ изпитваш голяма,гласовита, но неподготвена антипатия.
16.10.2011 00:28
joysii написа:
Т.е., Катана, искаш да ми кажеш, че като споделям антипатия по повод на пошлост и бездарие, съм анархистка!?
Интересно.
Ама в този сайт задължително ли е да вия от удоволствие под купчините думи без смисъл, надраскани от Цефуляка?

Таь как се казваше писаталката, която харесваше? Все едно е аз да кажа, че е парцал, боклук и графоман, само на базата на твоето редче. Без да съм я чел.
Същата ти работа е с траките. Хем нямаш аргументи, хем крещиш с пълно гърло.
Засмя ме с виенето от удоволствие. Твоето, какво е? Вой от неприязън? :-)))))
Ама моля ти се. Поезията на товоя езкукал рицар-защитник, ама нищо не струва.
Нито ритмика, нито рима. Сюжет, стил...къде такива подробности. Думи без смисъл. Щом харесваш строфи от типа "по кабела протече електричество", аз просто не мога да дефинирам вкусът ти. Но и не рева по тебе, че ти допада поетичен инквизитор. Всеки има право на своите разбирания и вкусове.
цитирай
37. анонимен - С удоволствие ще побеседвам с твоята историческа среда за грешките, които са допускали академиците-историци
16.10.2011 11:46
joysii написа:
Катана, докато четеш малоумията на Цефуляка, пропускаш Захари Карабашлиев, например.
А той мноооого си струва да бъде прочетен.Повярвай ми.
Цефул тук съм го чела даже повече отколкото е нужно.Защо непрекъснато повтаряш,че го коментирам без да го чета?
Впрочем той изтрива коментарите ми.Тотално.Защото в тях няма хвалби,естествено.
Мненията ми във връзка с историческите постинги в сайта, винаги се базират на научна основа, а не на случайни хрумвания.Средата,в която живея,знаеш, е на хора историци.

Включително и методиката за датиране с въглерод 14. Все пак очаквам от тебе и гласовити аргументи. Не само обиди. Съжалявам, но те ти бягат. Включително и в моята статия за загадките в Казанлък. Тук е и разликата между нас. Когато имам мнение, но не ми достига информация, питам, търся и се обосновавам. Въпрос на методика, запазване на себеуважение и възпитание. Моля да посочиш пример, кога и кого съм обидил, нагрубил и напсувал първи. Дори и тези, с които не съм съгласен.
цитирай
38. tutankhamon661 - Добро утро на всички добронамерени ...
16.10.2011 12:51
Добро утро на всички добронамерени хора!
цитирай
39. анонимен - Жойси, въпросните професионалисти не мрънкат, ти мрънкаш. Ами изкажи техните аргументи.
16.10.2011 13:06
joysii написа:
Катана, разбира се, че с удоволствие ТИ би беседвал с хора,които се занимават активно с научни проучвания. Те са интересни събеседници.
За съжаление ,обаче, не винаги могат да дойдат и да те намерят в любимото ти кафене, да се съобразят с твоето настроение и нагласа и да те помолят да си поговориш с тях.
Ти може би не си съвсем наясно, но това са хора, които нямат много свободно време.Да не говорим, че често отсъстват от страната или са по разкопки и проучвания.
Няма да коментирам въпроса, дали пък на тях им е приятно да разговарят с всеки случаен непознат от интернет и да му представят в детайл своите теории и открития.За това си има библиотеки, книги, конференции, симпозиуми...и.т.н.

Хващаш се за клавиатурата и пишеш, този и този твърди това и това. Аз съм на неговата позиция. Би трябвало поне една тяхна книга да имаш. Прочетена. Ей на, аз те питаха за някои конкретни изследвания, дали са направени, замълча. Липсата на отговор е отговор. Докато в изкуството личното мнение е субективно, то в сферата на лабораторните изследвания, има сравнително точни данни и могат да бъдат проверени елементарно. Питаш историка, правени ли са такия изсредвания и получаваш отговор в 5 изречения. Да, правени, резулатът е такъв или го виж еди къде си. Или не са правени изследвания и нямаме резултати. Това е. Виж, празните приказки са приятно забавление, стига да се забавляваме. Но в доста случаи се изразява позиция, а тя трябва да се аргументира. Знаеш ли на какво ми приличате? На тия, които наричат жените курви, само защото не са спали с тях.
цитирай
40. анонимен - Катана,
16.10.2011 16:34
губиш, според скромното ми мнение, твърде много време и усилия там, където не си заслужава да бъдат хвърляни. Но...ти си знаеш:)
цитирай
41. анонимен - Илианка,
16.10.2011 17:19
сигурно не си пред компа, а и аз не бих била, ако нямах работа.
Виждаш обаче, че от известно време хигиената в тоя блог започва да се нарушава и то доста сериозно. Стефан правилно е сложил модерация и веднъж обясни защо достатъчно ясно.
Та..мърсящите са ясни. Аз с тях диалог не водя. Няма смисъл.
Приятен енд на уикенда:)
цитирай
42. neslanchice - Анжи, не бях :-)
16.10.2011 18:06
Но я виж какви страсти са се развихрили тук :-) А пуснах само две изречения. И аз не водя безсмислени диалози, просто трия :-)
joysii, само да вметне нещо една "мухла" :) - твърде малко знаеш, по-скоро нищо не знаеш за мен, за да си позволяваш да ми даваш квалификации, да правиш предположения, че и за бездарие, пошлост и посредственост да ми говориш. Да не говорим за същността ти - явно по подразбиране :-), която те кара да не можеш да спреш да обиждаш наред. Хайде спри се, моля, познавам Катана, Анжи, Надя и много други хора и злобните ти думи звучат, меко казано, смешно. Далече си от много неща, не си чела книгата на Стеф, дори не знаеш за какво става въпрос, но тъй като това не е мой проблем, оправяй се. Няма да си губя времето да чета и коментирам глупости, а когато сигнализирам администрацията, не бия барабана :)))
Никой не ти е длъжен - нито на теб, нито на когото и да е друг. Един простичък съвет - като не ти харесва нещо, не го чети, не си длъжна :)))
цитирай
43. анонимен - А така!
16.10.2011 20:18
Браво, Илиана, прати коментарите на тази госпожа на точното за тях място:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neslanchice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 817301
Постинги: 117
Коментари: 1337
Гласове: 13779
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930